Privacy

Ons privcaybeleid

binck_mobiliteit_regelen

We vinden de privacy van onze werknemers erg belangrijk. Hier lees je wat we doen om persoonlijke gegevens te beschermen en waar je terecht kunt met vragen.

Meer weten over ons privacybeleid? Neem contact met ons op.

Contact

Wie verwerkt je gegevens?

Binck is verantwoordelijk voor de verwerking van persoonsgegevens zoals benoemd in deze privacy-verklaring. Ons hoofdkantoor is gevestigd op Zonweg 11a, 2516 AK Den Haag. Je kunt ons bereiken op 070-3833595 en op info@binckverkeer.nl. We staan ingeschreven bij de KvK onder nummer 66033624.

Waarom bewaren we persoonsgegevens?

Als je je aanmeldt op onze website, bijvoorbeeld voor een sollicitatie of voor onze dienstverlening, vragen we je persoonsgegevens. We hebben die gegevens nodig voor onze dienstverlening. Onze dienstverlening bestaat uit het verkeer in goede banen leiden en zorgen voor een veilige verkeerssituatie bij (wegen)bouwprojecten, alsmede de verkeersbegeleiding en parkeerbegeleiding bij evenementen.

Welke persoonsgegevens verzamelen we?

We verzamelen uitsluitend de gegevens die relevant zijn voor onze dienstverlening.

  • NAW gegevens ( naam, adres, woonplaats )
  • Geboortedatum
  • Nationaliteit
  • Geslacht
  • Burgerlijke staat
  • BSN nummer
  • CV
  • Gegevens over beschikbaarheid
  • Gegevens die van belang zijn voor de functies
  • ID-bewijs, werkvergunning, bankrekeningnummer, verklaring omtrent goed gedrag
  • Gegevens omtrent personeel en salarisregistratie

Je bent als verstrekker zelf verantwoordelijk voor de relevantie en correctheid van deze gegevens. Als we overige gegevens nodig hebben zullen we je altijd toestemming vragen.

Hoe lang bewaren we je persoonsgegevens?

Als je solliciteert bij Binck en nog niet hebt gewerkt: Jouw persoonsgegevens  kunnen mogelijk nog gebruik worden voor eventuele vervolgsollicitaties en worden tot twee jaar na de inschrijving bewaard.
Als je bij Binck aan het werkt bent of hebt gewerkt: Jouw persoonsgegevens worden bewaard tot twee jaar na het einde dienstverband. Het is wettelijk verplicht om voor fiscale verplichtingen om bepaalde persoonsgegevens te behouden.
Voor gegevens in onze administratie (zoals salarisadministratie en arbeidsovereenkomst) geldt een bewaartermijn van 7 jaar.
ID-bewijzen en loonheffingskortingen hebben een bewaartermijn van ten minste 5 jaar na het einde van het kalenderjaar waarin het dienstverband is geëindigd. Die bewaartermijn geldt ook voor de naam en voorletters, geboortedatum, BSN, adres met postcode en woonplaats.

Met wie delen wij jouw persoonsgegevens?

Wij verstrekken jouw persoonsgegevens aan onze opdrachtgevers als daarom gevraagd wordt. Het betreffen alleen persoonsgegevens indien die nodig zijn voor de uitvoering van het werk of de dienstverlening.

Hoe beveiligen we jouw persoonsgegevens?

Wij zorgen er voor dat jouw persoonsgegevens veilig bewaard worden. Toegang tot de gegevens is afgeschermd met een wachtwoord en we maken gebruik van veilige software, veilige communicatiekanalen en netwerkbeveiliging.

Welke rechten heb jij?

Je hebt het recht op inzage (je mag inzien welke gegevens we van je bewaren) en het recht op rectificatie (foute informatie verbeteren we als je dat vraagt). Daarnaast mag je ons natuurlijk ook vragen om je gegevens te verwijderen (voor zover ons dat wettelijk is toegestaan).

Als je vragen hebt over het gebruik van je gegevens, bezwaar wilt maken tegen ons gebruik ervan, of een klacht wil indienen kan dat door een mailtje te sturen naar privcacy@binckwerk.nl.

Hoe gebruiken we cookies?

Cookies zijn kleine tekstbestanden die op uw computer of mobiel apparaat worden geplaatst wanneer u onze website bezoekt. Ze worden vaak gebruikt om websites efficiënter te laten werken en om informatie te verstrekken aan de eigenaren van de website.

Wij gebruiken cookies om verschillende redenen, waaronder:

  1. Essentiële cookies: Deze cookies zijn noodzakelijk om u in staat te stellen door de website te navigeren en de functies ervan te gebruiken, zoals toegang tot beveiligde gebieden.
  2. Prestatiecookies: Deze cookies verzamelen informatie over hoe bezoekers onze website gebruiken, zoals welke pagina’s ze het vaakst bezoeken. Deze gegevens worden gebruikt om onze website te verbeteren en te optimaliseren.
  3. Functionaliteitscookies: Deze cookies stellen de website in staat om keuzes te onthouden die u maakt (zoals uw gebruikersnaam, taal of de regio waarin u zich bevindt) en bieden verbeterde, meer persoonlijke functies.
  4. Advertentiecookies: Deze cookies worden gebruikt om advertenties relevanter voor u te maken. Ze kunnen ook worden gebruikt om het aantal keren dat u een advertentie ziet te beperken en om de effectiviteit van advertentiecampagnes te meten.

Wanneer u onze website voor het eerst bezoekt, wordt u gevraagd om akkoord te gaan met het gebruik van cookies. U kunt uw voorkeuren op elk moment wijzigen door de instellingen van uw webbrowser aan te passen. Houd er echter rekening mee dat het blokkeren van bepaalde soorten cookies uw ervaring op de website kan beïnvloeden en sommige functies mogelijk niet correct werken.

Wijzigingen in dit privacybeleid

Dit privacybeleid kan van tijd tot tijd worden bijgewerkt om te voldoen aan wettelijke vereisten of om wijzigingen in onze bedrijfsvoering weer te geven. Wij raden je aan deze pagina regelmatig te raadplegen voor de meest recente informatie over ons privacybeleid.


Dit privacybeleid is voor het laatst bijgewerkt op 17-06-24.